2023. január 22., vasárnap

Úgy döntöttem, hogy...

Sziasztok!

Az előző bejegyzésemben mondtam, hogy fogalmam sincs, mennyire maradok aktív itt a blogon. Nos, úgy döntöttem, hogy hébe-hóba posztolgatok ide is, de a fő platformnak igyekszem a Buy Me A Coffee-t használni a jövőben. Oda fognak felkerülni az újonnan írt novelláim, illetve az írásaimmal kapcsolatos infókat is ott osztom majd meg. Erre a platformra a jobbra fent található "Hívj meg egy kávéra" gombra kattintva juthattok el innen a blogból.

Ezen kívül elindítottam egy Twitter csatornát is, @ldavidwriter név alatt megtaláltok. Azt is igyekszem rendszeresen vezetni. Bár nem igazán erősségem a közösségi média, de a jövőben mindenképpen igyekszem odafigyelni ezekre a platformokra és kellő rendszerességgel tájékoztatni mindenkit a tevékenységeimről.

Ami újdonság egyébként, hogy elkezdtem egy Holtak Világa novella írását. Még csak az elején járok, de bízom benne, hogy amikor elkészül, élvezettel fogjátok majd olvasni. Ezt egyfajta kikapcsolódásnak szánom, hogy kicsit kiszakadjak a Holtak Világa - Bolyongás írásából és majd tiszta fejjel folytathassam a munkát.

Ha bármi kérdésetek van, keressetek bátran e-mailben, Facebook-on, vagy valamelyik fenti platformon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése