2017. március 4., szombat

Fél év szünet után

Sziasztok!

Fél év kihagyás után újra jelentkezem. Hogy miért tűntem el erre a fél évre? Nos, sorozatosan jöttek be olyan sürgős projektek, amik minden szabad percemet lekötötték, így állandó rohanásban is voltam mindig. Akik ismernek (családok, barátok), tudják, hogy mindig éppen rohantam valahonnan valahová, pihenni is alig jutott időm.

De lassan ennek vége! Most kezd úgy normalizálódni a helyzet, hogy remélhetőleg még a hónapban aktívan vissza tudok térni a regényírás világába és eltökélt célom, hogy még idén végezzünk a Holtak világa - Küzdelem javítási munkálataival.

Sajnos mivel most még most sem vagyok eleresztve szabadidővel, ezért csak ennyi lettem volna, most már mindenféleképpen kellett magamról valami életjelet is adnom. :) Kicsit átformálom a várható bejegyzésekről szóló tájékoztatót és terv szerint heti rendszerességgel lesznek új posztok.

Szép napot és egy hét múlva ugyanitt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése