2016. augusztus 13., szombat

Szombati random

Sziasztok!

Mivel jelenleg netmentes "szabadságon" vagyok, ezért a mai - egy jó előre beidőzített - bejegyzés voltaképpen két apróságról fog szólni. Egy korábbi posztomban említettem, hogy két dolog kapcsolódik szervesen a Holtak világa írásához. Az egyik a jegeskávé ital, a másik pedig a Breaking Benjamin - So cold című szám. Az e heti random bejegyzésben ezekről írnék kicsit.

Kezdjük rögtön a jegeskávé itallal! Még az egyik legelső író napokon történt évekkel ezelőtt, hogy mikor vendégül láttam Ricsit, vettem pár dobozzal. Akkor kiderült, hogy ő nem szereti a kávét, de azért megkóstolta és nagyon ízlett neki. Így legközelebb amikor jött, megint vettem és a következő alkalomkor is.

Aztán észrevettük, hogy nem sokkal azután, hogy ittunk belőle, elkezdtek dőlni a hülyeségek. Így azóta már hagyományból isszuk (a mostani kivételével), ha pedig valami olyan kifigurázást találunk ki a regénnyel kapcsolatban, ami átlép egy bizonyos küszöböt, akkor mindig megjegyezzük, hogy "Pedig még nem is ittam jegeskávé italt...".

A másik HV-íráshoz kapcsolódó dolog, mint fentebb is említettem, a So cold című szám Breaking Benjamintól. A mostani közös írás kivételével eddig minden egyes alkalommal betettük és nekem állandó zene írás közben. Ezt egy Half-Life 2 zenés videóban hallottam először kb 10 éve és egyből megfogott. Annyira erőteljes a zene (legalábbis szerintem), hogy Ricsivel amikor egy fiction klipet akartunk forgatni, ezt választottuk aláfestő zenének. Bár ez végül sosem készült el, a jelenetek harmadát sikerült elkészítenünk. A többi nagy részéhez több emberre lett volna szükségünk, akiket a videó második részében igyekeztünk megszólítani, meg egyéb médiumokon is toborozni. Azonban alig érdekelt egy-két embert. Ki tudja, talán majd máskor. :)

A klip leforgatott részeit sajnos most nem tudom felrakni ide, de addig is álljon itt az a videó, ami megismertette és megszerettette velem ezt a zenét:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése