2016. július 26., kedd

Író heti napló: Első nap

Sziasztok!

Megvolt az első teljes napunk, ami bár sikerülhetett volna produktívabbra is, összességében jól zárult. Én már reggel öt órakor talpon voltam, bár sajnos nem az írás miatt, hanem elintézni az itthoni dolgokat, meg hogy utána a hozzám beosztott dolgozókat ellássam feladattal és a kellő eszközökkel. Ricsit hagytam pihenni, így neki sikerült nem sokkal tíz óra előtt felkelnie. Jó is, ha kipihent, elvégre fáradt aggyal nem lehet normálisan írni. Higgyétek el, már próbáltam.

Mivel a dolgozók ebédjét szintén én intézem, ezért a délelőttre tervezett aktív programot át kellett csúsztatni délutánra. Így is tartalmasra sikeredett és éppen végeztünk a vihar előtt, ami aztán egészen estig tombolt. Mi is teljesen szétáztunk, ami egész kellemes volt az előtte való dögmelegben izzadás után.

Az aktív programunk egyébként a tervezett haditechnikai park meglátogatása volt Kecelen, ami egyébként a szülővárosom. :) Cirka kétszáz fotó készült, ezekből a bejegyzés végén teszek közzé egy kis válogatást. Persze Ricsi továbbra is próbálta elkerülni, hogy lencsevégre kapjam, de párszor azért sikerült elérnem a célomat. :)

A katonai járművekben és fegyverekben való gyönyörködés után teletömtük magunkat gyrosszal és amíg Ricsi nekilátott a Holtak világa - Küzdelem kéziratán való munkálatoknak, én a dolgozók napzárását intéztem, mivel időközben lejárt a műszak. Azután gyorsan hazaugrottam, elláttam az otthoni dolgokat és rohantam ki Kullérba, hogy végre én is bekapcsolódhassak a kézirat javításába.

Amíg Ricsi az általam lejavított változatot bogarászta át, addig én ezt az átbogarászottat néztem át tüzetesen. Tulajdonképpen, amikor este tízkor eljöttem onnan, én negyven A/5 oldalt néztem át, míg Ricsi olyan tízet-tizenkettőt. Hogy miért ekkora a különbség, amikor ő gyakorlatilag több időt tudott foglalkozni a regénnyel? Nos azért, mert még írt hozzá részeket, kicsit kibővítette azt a fejezetet, amin éppen dolgozik. Kíváncsian várom, holnap szerintem eljutok odáig (ehhez még ötvenegy oldalt kell átnyálaznom az ő változatából).

Ha már holnap... A tervek szerint délelőtt egy-két óra munka, utána ebéd, majd aktív programként meglátogatjuk Kiskőrösön a Veterán autómúzeumot. Szóval holnap fegyverek és hadi gépek helyett kocsikról lesznek fent képek. Az aktív program után pedig írás tovább estig.

Most pedig következzenek az ígért képek. Olyat ne keressetek közöttük, amin írunk, ugyanis olyankor nem fotózunk, hanem dolgozunk! ;)


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése