2016. július 1., péntek

Hogy haladtam júniusban?

Sziasztok!

Gondoltam, a szokásos heti mérlegeken felül most csinálok egy összegzést, hogy mennyit haladtam egy hónap alatt.

Eleve úgy indítottam a júniust, hogy a prológustól a hetedik fejezettel bezárólag - ami a regény nagyjából egyharmada, ha pusztán a fejezetek számát és nem az oldalszámot nézzük - már le volt javítva, mert azt korábban megcsináltam. Sőt, még a kilencedik is. Így hó elején a korábban átugrott nyolcadik fejezettel tudtam indítani a munkálatokat.

Bár akkor úgy döntöttem, hogy egyelőre bevárom a hibák után történő átnézéssel a javítást (akkor a 16. fejezettel bezárólag néztem át a kéziratot), végül mégis úgy döntöttem, hogy folytatom az átnézést. Következő héten már a 18. fejezetet is átnéztem hibák után, miközben a tizedikben feltárt hibákat kijavítottam, ráadásul abban a fejezetben bővítést is eszközöltem. Közben Ricsi is jobban oda tudta tenni magát.

A következő héten szintén csak egy fejezetet tudtam haladni a javítás tekintetében, azonban ez a hó végére megváltozott és egy hét alatt rögtön öt fejezetet sikerült átpofoznom, hogy már a fejezetek kétharmadán is túl lehessek.

És bár ezt "hivatalosan" majd csak a hétfői bejegyzésben fogom közzétenni a heti haladásban, de mivel még a júniushoz tartozik, ezért leírom, hogy a héten a 17. és a 18. fejezetet is lejavítottam. :)

Összegzés:
Júniusban tíz fejezetet sikerült lejavítanom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése