2016. június 13., hétfő

Előző heti haladás (jún. 6-12.)

Sziasztok!

Előző héten már némileg többet tudtam haladni és elérkeztem az első olyan fejezethez, amit picit jobban, néhány bekezdéssel kellett bővítenem a hibajavításon felül, mert úgy éreztem, valami még hiányzik a leírásból. Ehhez a haladáshoz nagyrészt az is hozzájárult, hogy kedden már reggel 5 óta a munkahelyen dekkoltam és miután befejeztem az előző napról maradt feladatomat és vártam a következőre, jutott némi időm HV2-zni.

Az pedig külön örömhír, hogy Ricsi is eléggé meg tudta nyomni a javítást a héten és sikerült végigmennie a Prológustól az 5. fejezetig bezárólag mindenen. Oké, ebben nagyrészt az is közrejátszott, hogy hétvégén elég sokat tudott foglalkozni a kézirattal, de nem baj, nagyon örülök a haladásnak. Ha jók vagyunk, a kevesebb, mint másfél hónap múlva tartandó író hétre már nagyon jól fogunk állni. :) Most pedig az én haladásom:

Hibák és módosítani valók után átnézett fejezetek:
- 17. fejezet
- 18. fejezet

Lejavított fejezetek:
- 10. fejezet

Hosszabban (legalább néhány bekezdéssel) kibővített fejezetek:
- 10. fejezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése