2016. június 27., hétfő

Előző heti haladás (jún. 20-26.)

Sziasztok!

Hát na végre! Az előző heti haladásomat röviden csak így tudnám jellemezni. Nagyon jól mentek a javítások, nem véletlen, hogy öt fejezetet javítottam le. Ricsi is haladt, egy korábbi fejezetet többek között plusz párbeszédekkel egészített ki.

A hét elején fogalmam sincs, hogy tudok haladni, de a hétvégével kapcsolatban bizakodó vagyok. Mindenesetre az általam már lejavított fejezeteket lehet, hogy újra átnézem és ahol van rá mód, ott kibővítem néhány dologgal azokat.

Ja, mielőtt elfelejtem, egy kis viszonyítási alap, hogy hol járok a fejezetek átnézésében és javításában: A Holtak világa - Küzdelem 21 fejezetből áll, plusz a prológus és az epilógus. Tehát összesen huszonhárom, ha úgy vesszük. :) Ebből javítottam le már tizenhetet (prológus + 16).
Most pedig a kis összegzésem az előző hétről:

Lejavított fejezetek:
- 12. fejezet
- 13. fejezet
- 14. fejezet
- 15. fejezet
- 16. fejezet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése