2014. július 3., csütörtök

Darren Shan dedikálás 2014.06.14.

Sziasztok!

Kicsit megkésve ugyan, de végre sikerül beszámolnom egy számomra meghatározó élményről. Történt ugyanis, hogy az idei Ünnepi Könyvhéten dedikált egy neves szerző, Darren Shan. Az ő Démonvilág sorozatát szerintem mindenkinek el kellene olvasnia, mert tényleg jó. Beismerem, anno kissé vonakodva fogtam neki, de egy kicsit se bántam meg, sőt!
Darren Shan élvezettel magyaráz

Szóval azon a szép, szombati napon felutaztunk a párommal Budapestre, a Mammutban lévő Libri könyvesboltba, ahol hiába érkeztünk jóval hamarabb, mint a dedikálás kezdete, így is hosszú sorban kígyóztak az emberek. A több órás sorban állás alatt persze társaságunk is akadt, Richárd is előkerült Timussal együtt.

A dedikálás során mindenkinek lehetősége volt elbeszélgetni vele, természetesen angolul. Rendkívül közvetlen, jó fej embernek ismertem meg. Mindenkivel készített olyan képet is, amin éppen az illetőt "fojtogatja". Ahogy a többieknek mondtam, ő az írók példaképe lehetne.

Egy élmény volt vele találkozni és remélem, mikor újra ellátogat kicsiny hazánkba, újfent lesz alkalmam rá.
Darren Shan és mi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése